Bestyrelsen for Beboerforeningen Søholm inviterer til Sankt Hans Bål tirsdag den 23. juni på plænen ved søen.
Vi starter kl. 18.30 med aktiviteter for børn. Der vil være mulighed for boldlege på fodboldbanen og ved plænen. De voksne kan nyde et glas vin, en øl eller sodavand.
Bålet tændes kl. 19.30.
Vi håber, der kommer hekse, som skal sendes til Bloksbjerg. Der er præmier til de 3 bedste hekse!
Vi glæder os til at se jer
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Indbydelse til Sct.Hans aften 2026 ver. ow